Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by
Distribution, structures et pratiques.
Author:
ISBN: 2247041639 9782247041633 Year: 2000 Publisher: Paris Dalloz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Explique, dans une première partie, comment les industriels font pour commercialiser leurs produits. La deuxième partie traite des techniques mises en oeuvre dans la gestion des entreprises du commerce de détail, en particulier des techniques que les magasins utilisent pour mettre les produits en valeur et atteindre leurs objectifs de rentabilité (merchandising).

Retailing in the 21st century : current and future trends.
Authors: ---
ISBN: 3540283994 9786610412303 1280412305 3540284338 9783540283997 Year: 2006 Publisher: Berlin Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le commerce interieur
Authors: ---
ISBN: 2130388302 9782130388302 Year: 1985 Volume: 2214 Publisher: Paris : PUF - Presses Universitaires de France,


Book
Advies wijziging winkelsluitingswet.
Author:
ISBN: 9065872507 Year: 1986 Publisher: Den Haag SER


Book
Het einde van winkels ? : de strijd om de klant : waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan !
Author:
ISBN: 9789052618777 Year: 2011 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopenen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardigalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.Is er nog wel een toekomst voor winkels ? Welke ontwikkelingen volgen elkaarop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models ?Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen enmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedragvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe hetis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijkuit gaat zien.Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en opeen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordteen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo ?Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of eenkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruikmaken van de kansen van internet zullen overleven.Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by